Mavi yesil renkli,
Bakislari zevkli,
Ara sira gizemli,
Buyuyle bakar gozler.
Kimlerinin yerinde keyfi,
Tepeden gorduler fakirleri,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İnsanların kalpleri yansır gözlerine...
Güzeldi şiiriniz...
Yüreğinize sağlık...
Değerli Kardeşim, gözlerin çeşitli bakışlarını ne de güzel anlatmışsınız kutlarım sizi. İnsanoğlu için bütün organları değerlidir ama gözün değeri sanki bir başka olsa gerek. Eşim Fikret Oğuztürk'ünde gözlerle ilgili çok güzel şiirleri var bakmak isterseniz.Yüreğinize sağlık diyorum
Saygılarımla
Kanada'ya selamlar
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta