Dalıp dalıp giderken hülyalara,
Başımı dertlere saldı gözlerin.
Aşk derdini yazarken rüyalara,
Aklımı başımdan aldı gözlerin.
Dinmedi sevdanın deli rüzgarı,
Eridi içimin karla buzları,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Aşkların ilk başlangıcı gözler oluyor herhalde?Tebrikler...
..............
Dalıp dalıp giderken hülyalara,
Başımı dertlere saldı gözlerin.
Aşk derdini yazarken rüyalara,
Aklımı başımdan aldı gözlerin. .........Ey şair..aşkı ateşliyen o gözler değilmi..? çok güzeldi..kutlarım..Melih BAKİ
6+5 DE TÜRKÜ TADINDA DİZELER.Gözlerin hayatımızda yeri oldukça fazladır.Öyle zamanlar olur ki,sadece onlar konuşur.Tebrikler dost.selam ve sevgilerimle.
Çok güzel bir aşıklama yorumlaması yapılan güzel bie çalışma.Tebrik ederim.Sayın Selamı Ateş.
Mürsel Adıgüzel
Eeee!Gözler kalbin aynasıymış ve de sevdanın başlangıç noktası...Adama rakıyı böyle susuz içirir...Güzel bir çalışma.Branştaşımı kutluyorum.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta