Anlatması zor biraz,
Nasıl desem karışık...
Sadece anlık temas,
Götürür uzaklara,
Belki çok derinlere,
Belki benliğimize,
Garip bir yolculukla,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Anlatması zor ama anlaşılmıştır..demek ki şair bu işi başarmıştır..
Kutluyorum..
Gözlerden sızan ışık hüzmesi,
bir anda ısıtır yüreği.
Bilinmezlikle başlayan o duygu,
Yerleşir benliğin tam ortasına.
Bir yolculuk başlar tanıdık girdaba dogru.
adı bilindik bir nağme gibi.
gözden kalbe yayılan
çepeçevre kavrayan
aşktır o ta kendisi.
........... Kaleminiz daim olsun efendim. duygu seline kapıldı mısralarım. okuyunca mısralarınızı.
saygılar.
Mehmet Ali DEMİRCAN.
çok güzel gerçekten de zor biraz
tebriklerimle...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta