Anlatması zor biraz,
Nasıl desem karışık...
Sadece anlık temas,
Götürür uzaklara,
Belki çok derinlere,
Belki benliğimize,
Garip bir yolculukla,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Anlatması zor ama anlaşılmıştır..demek ki şair bu işi başarmıştır..
Kutluyorum..
Gözlerden sızan ışık hüzmesi,
bir anda ısıtır yüreği.
Bilinmezlikle başlayan o duygu,
Yerleşir benliğin tam ortasına.
Bir yolculuk başlar tanıdık girdaba dogru.
adı bilindik bir nağme gibi.
gözden kalbe yayılan
çepeçevre kavrayan
aşktır o ta kendisi.
........... Kaleminiz daim olsun efendim. duygu seline kapıldı mısralarım. okuyunca mısralarınızı.
saygılar.
Mehmet Ali DEMİRCAN.
çok güzel gerçekten de zor biraz
tebriklerimle...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta