Benden ayrılınca, çok ağlayıp, hep;
Dizlerini dövmüşsün de, görmedim…
Elden duyduğum bu, doğruysa eğer;
Meğer bana küsmüşsün de, görmedim…
Sensiz iken, boş zamanım bol artık;
Anlaşıldı, ellerinde bir zardık…
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




üstadım türkü tadında hoş dizeler yüreğinize sağlık
Güzel bir şiirdi kutlarım
dilerim hayat zarın düşeş gelsin üstadım saygılarımla
Kaleminizden güzel bir şiir okudum. tebrikler
YÜREĞİNİZE SAĞLIK GÖNÜL BAHÇENİZDEN GÜLLER YÜREĞİNİZDEN SEVGİLER KALEMİNİZDEN ŞİİRLER HİÇ EKSİK OLMASIN KALEMİNİZ DAİMA ÇAĞLASIN UMUT IŞIK SAÇSIN SAYGI VE SEVGİLERİMLE
değerli kalem ve güzel şiirini
kutlarım
namık cem
Güzel bir şiirini beğeniyle okudum yüreğine sağlık kutlarım kalemini ilhamın bol olsun saygılar
Çok severek okudum, kaleminize, yüreğinize sağlık..
Yüreğinize sağlık arkadaşım şiirinizi beğeni ile okudum.Yüreğinize sağlık,tam puan.
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta