Bu dünyada neler geldi başıma
Bir gün olsun bahar yüzü görmedim!
Kirpiklerim şahit şu göz yaşıma
Agustos da bile yazı görmedim!
Çiçeklerde özüm koku almadı
Damağımda şeker lezet kalmadı
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Çok güzel bir şiir, tebrik ederim...
Fatma der dünyamı tersine dönmüş
Binmedim çarkına çıramı sönmüş
Üçgünlük dediğim ömür bu günmüş
Ekmeğimden tadı tuzu görmedim!
fatma hanım
güzel dizelerinizi kutlarım
selam ve saygılar.
Fatma kardeş harikaydı elleriniz dert görmesin
Fatma der dünyamı tersine dönmüş
Binmedim çarkına çıramı sönmüş
Üçgünlük dediğim ömür bu günmüş
Ekmeğimden tadı tuzu görmedim!
Fatma Alageyik
Güzel şiir, yüreğinize sağlık efendim
Daim saygımla....
Şiirinizi
begeniyle okudum
evet kader işte kimine çok kimine az veriyor efneadim yüreğnize sağlık saygılarımla
Tebrikler!!
Pek akıcı, hüzün dolu, manalı bir şiirdi.
Kaleminiz kaim, ilhamınız daim olsun. Rabbim daha nicelerini yazmaya muvaffak kılsın..
100+heybem.
Sevgi ve saygıyla.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta