Bir dilenciyim geldim kapına
Aç yüreğim ne olursun
Sevgi dileniyor senden
Gidecek yeri yok
Sor ne olursun?
Ben üç para istemem
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Gönül dostum; Çok çok güzel kutlarım. Gönlünüze sağlık. Selamlar...
bende tbrk ediyom
CANDAN TEBRİKKKKK
Çok güzeldi yüreğinize sağlık
Saygılar kaleminize
'
Karamanlı Âşık Çağlari
İster al ister at bir köşeye
Ne diliyorsa gönlüm kabulüm
Ne olur kararını vermeden
Yüreğinle konuş bak oraya
sevgili aysel al o kadar cok sevmissinizki ask icin dilenirim diyorsunuz her seyide goze almissiniz ne guzel kutlarim guzel siirdi saygilar....yasari...
şaire hanım parasızda olmuyorki
arkadaşım,
senin şiirlerini burdan okumak güzel...
güzelde bir şiir...sana yakışan...
sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta