yakınıyorduk durmadan....
duyularımız sağlamdı.
gençtik ateşli...
ama yinede yakınıyorduk...
yaşımız uygundu
zamana karşı durmaya,
duyularımız ise arsız...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




güzel ve akici bir siir! beni hatiralara götürdü....tebrikler zafer bey...
Her yaşın görmesi gerekenler var..tebrikler.sevgi ve selamlar.
pismanligi iyi dile getirmissiniz kutlarim. ayten.k.
'O gençlikte, Şu duyularımızı boşverip
Yürekten görüp,işitip,konuşabilseydik
keşke....'
gençlikte keşkelerimiz olmasaydı, bugun yürekten konusabilir miydik ya da gerçekten konusuyor muyuz?
ya da yürekten konuşmak olgunluğa ait bir olgu mu?
tabi şairin burada neyi kastettiği de önemli. tartışmaya açık geniş bir konu.
güzel bir çalışma, tebriklerimle...
O gençlikte, Şu duyularımızı boşverip
Yürekten görüp,işitip,konuşabilseydik
keşke....
Tebrikler...Yüreğinizden sevgi hiç eksilmesin.
Feride Şentürk
Zaman içinde olgunlaşıyoruz işte..Gençlikte konuşan daha çok duygular ne yapalım. Gönlünüze sağlık. Sevgiler
O keskeler olmasaydi her sey ne kadar degisirdi ama maalesef keskeleri hayatimizdan cikarmak her zaman mümkün olmuyor.. Siirinizle beni de eski yillarima götürdünüz.. Tebrikler sayin Mutlu, sevgilerimle..
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta