Herşeyin bittiği anda yeniden başlıyor hayat
Nerde nasıl olursan ol kendini yaşa kendine inat
Bir doğum günü yada bir sevgiliye yapılan serenat
İşte bak ne güzel dostluk düşmanlığa kavgaya inat
Hani hatılarmısın birgün gül bahçesinde geziyordun
Nerde kaldı asli vatanın nerdedir gönül kafesi özgürlüğün
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




şiirin içeriği güzel...özellikle son dört dize.
ancak
ilk dört dizeden sonra oksijen tükeniyo sayın Öztürk.
Herşeyin bittiği anda yeniden başlıyor hayat
Nerde nasıl olursan ol kendini yaşa kendine inat
Bir doğum günü yada bir sevgiliye yapılan serenat
İşte bak ne güzel dostluk düşmanlığa kavgaya inat
En güzel şey sevgi ve dostluk...:) Tebrikler Yılmaz..:)
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta