Herşeyin bittiği anda yeniden başlıyor hayat
Nerde nasıl olursan ol kendini yaşa kendine inat
Bir doğum günü yada bir sevgiliye yapılan serenat
İşte bak ne güzel dostluk düşmanlığa kavgaya inat
Hani hatılarmısın birgün gül bahçesinde geziyordun
Nerde kaldı asli vatanın nerdedir gönül kafesi özgürlüğün
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




şiirin içeriği güzel...özellikle son dört dize.
ancak
ilk dört dizeden sonra oksijen tükeniyo sayın Öztürk.
Herşeyin bittiği anda yeniden başlıyor hayat
Nerde nasıl olursan ol kendini yaşa kendine inat
Bir doğum günü yada bir sevgiliye yapılan serenat
İşte bak ne güzel dostluk düşmanlığa kavgaya inat
En güzel şey sevgi ve dostluk...:) Tebrikler Yılmaz..:)
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta