Bir yaprak daha düştü dallarımdan...
Oysa ki baharına tomurcuklanmış ve sana açmıştım
Ne çabuk gördü gönüllerimiz bu son baharı
Hani biz kış günü, kızgın güneşin çocukları olmuştuk
Yanmış ve kavrulmuştuk...
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




bir yalnızlık şiirimi , yoksa yalnızlaşma şiiri mi okudum anlayamadım
anladığım bir şey varki öfke şiiriydi okuduğum.
öfkeyi besleyen yalnızlık, korkaklığı yalnızlaşmayla belemiş.
Ben dallarımı kendi baharımda donatacağım,
Kızgın güneşe tek başıma yürüyeceğim...
//
kutlarım yüreğine sağlık,sevgiler...
Ben dallarımı kendi baharımda donatacağım,
Kızgın güneşe tek başıma yürüyeceğim...
Ortaçağın karanlığında kadına biçilen rolü bugün de benimseyen kadınların kulağına küpe dizeler.... tebrikler..........
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta