Gönül dağımın güneşi doğmuyor
Uçmuyor kuşları,açmıyor gülleri
Derelerinden suları akmıyor
Kabus bulutları eksik olmuyor
Beklemek nafile geçmiyor kervanları
Ne bir ses ne bir nefes
Öfkeli şimşekler dans ediyor
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Hos bir siir guzelliklerde kalin saygilar***Tam Puan***
Hos bir siir guzelliklerde kalin saygilar***Tam Puan***
İmgelemedeki istekler şiirinizdeki anlatımla uyuşmuş. Ulaşılmaza ulaşmanın zorlukları hep dizelere dökülür! İmgeler gelir gelir giderler, bizler de o imgeleri kalem ucuyla yakalamaya çalışırız! Bazan; kaçanlar, çok daha değerli oluyorlar! Kutlarım.
Duygu aktarımınızı sade bir dille anlatışınız ve verilmek istenen mesajı tüm şiire yayışınız başarılı olmuş..Tebrik ediyorum...
saygılarımla...+ 10 puan
Evet burda dizeler umuda yelken açmış , yüreğinize sağlık, kaleminiz susmasın, başarı gölgeniz olsun
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta