Gönül cevherine ulaşılmadan,
Acılar,sevinçler paylaşılmadan,
İnsanca yaşamak anlaşılmadan,
Hayvanca yarışlar üzüyor beni.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




çok güzel anlamlı bir dörtlük olmuş......selam ve dua ile
tebrikler sevgili kardeşim.şiirin herzamanki gibi güzel ve muhteşemdi.severek,beğenerek ve keyif alarak okudum,kutlarım.kardeşimin sayfasına,esenlikler ve başarı dileklerimi getirdim lütfen kabul buyrun.bütün güzellikler,sizin ve sevdiklerinizin olsun,temeni ediyorum.....
baki selam.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta