Gönül/çelen..
Bu kaçıncı vurgun yemek
Bu kaçını gel deyip de
Sessizce çekip gitmek
Her defasında daha bir derinlere salıyorsun
Sayende yüreğim yaralı
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Tekrar okumak güzeldi...kutluyorum.
Bazen sevdanın hesabı...yaşamın hesabına uymuyor,ne senle...ne de sensiz , geçip gidiyor hayat...yalnızlık dökülmüş dizelere...kutluyorum...saygılar.
Her birinin adı var
Birinin adı sevda
Birinin adı aşk
Birinin de özlem
Tek tek seviyorum onları
Harika Dizelerin Sahibi Güzel Yüreği Kutlarım...
10+ant.
Bitimsiz Sevgilerimle...
''Yalnızlığıma dost
Yıldızlar topluyorum gökyüzünden ''
Yüreğinize sağlık Tayfun bey.Kutluyorum sizi.
Birinin adı sevda
Birinin adı aşk
Birinin de özlem
Güzel şiir...
Oysaki yaşanması ne zordur. Efsanevi (kavuşulmayan) bir aşk ki, yarası derin.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta