Nedir bu halin senin gönül,
Vazgeçtin kendinden,
Bıraktın kendini Ummanlara,
Yardan da serden de vazgeçtin
Ne olacak senin bu halin bilmem ki,
Kaybettin yaşama sevincini,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bence o gönülde aşk var o yüzden böyle.. Gönülden kutluyorum.. Sağlıcakla ve sevgiyle kalın.. Halim AKIN 10 PUAN+ANT
Gönülle hoş bir sohbet.
GÖNÜL DOLUSU TEBRİKLER GÖNDERİYORUM SİZE..KALEMİNİZ DAİM OLSUN..SAYGILAR..
................Tebrikler...............................
Türkü tadında bir şiir.Kutlarım..
Güzel bir şiirdi bana yazdığım bir şiiri hatırlattı, yüreğinize sağlık, sevgiyle kalın...
Tebrikler.Güzel bir çalışma olmuş.Selamlar,sevgiler.
gönül işi zor iş ,,,tebrikler güzel şiirinize yıldırım bey
güzel şiirinizi zevkle okudum.
kutlarım.
Gönül
Erciyes'te kar istemen,
Bir edalı yar istemen,
Zemheride nar istemen,
Sen neye yararsın gönül?
Sevgin çok da, umudun yok,
Senin gözün herşeye tok,
Tükenmez derdin,yaran çok,
Sen neye yanarsın gönül?
Gözlerin durmadan ağlar,
İçin açmaz yeşil bağlar,
Alçak görür yüksek dağlar,
Bilmem ne ararsın gönül?
Şadi Ünal
Duygu benzeşmesinin çoğu şairlerde olduğunu hep düşünmüşümdür.Selamlar.
Bu şiir ile ilgili 27 tane yorum bulunmakta