Yılların özlemi,birikimi,donanımı varmış,
Bu serseri gönlümde.....
Ne kadar sevilesi bir yürekmişim,
Hayretim geldi kendime.....
Gençlik yılları heyecanıyla bile,
Yazmadığım şiirde.....
Çoştumda çağlayan oldum dostlarım.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




' Bu kadar şikayetçiyiz gönlümüzden, ancak gönlümüz sevgileri, mutlulukları, acıları, sevinçleri tatdırmasaydı biz bu duyarlılığı fark edebilirmiydik.'
Kaleminize, gönlünüze sağlık, bendende bir gönül şiiri paylaşımı olsun.
Selamlar.
Gönül!
Bir ateş düşmüş gönlüne,
Yaşlar dolmuş gözlerine,
Bakma sen el sözlerine,
Senin yükün çok ağır Gönül!
Yağmurlarla ıslanmadın,
Güneşlerle ısınmadın,
O sana hiç yar olmadı,
Senin yükün çok ağır Gönül!
Gelsen Sineme yaslansan,
Bu yürekte huzur bulsan,
Mecnunun Leylası olsan,
Senin yükün çok ağır Gönül!
Paha yetmez kumaş olsan,
Arşın, arşın sevda satsan,
Diyarı gurbet dolaşsan,
Senin yükün çok ağır Gönül!
Senin yükün sevda yükü,
Gidenler geri döner belki,
Canan ister can bilmez ki,
Senin yükün çok ağır Gönül!
Özlem Çetin
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta