Yıllarca suskun kaldın sen
Sevmedin, sevemedin bir türlü
On yıl koca bir on yıl sonra
Yeniden döndün hayata.
Bir kadının ince narin ellerini sevdin
Birininse ipeksi siyah saçlarını
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




canımızdan öte sevdiklerimizi elimizden aldığında zalimm kader, yüreğimizde yaşayan sevgisinden ötürü, asla yok olduğuna inanamayız.bir gün bir yerlerden çıkıp geliverecekmiş gibi gelir bize...yaşamımızda baktığımız her yüzde onu görür, aldığımız her nefeste onu yaşar oluruz...hayatımın bir kesitini anlatmışsınız dizelerinizde aynı anda...kaleminize yüreğinize sağlık sevgili dost....
Hepsinde sevdiğin taptığın o kadını
Yıllar önce kaybettiğin o kadını buldun...
Bir şaire de böylesi dizeler yakışır teşekkürler yüreğinize ve kaleminize.
Orijinal bir düşünce,enfes bir şiir,kutlarım kalemi.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta