Kaç kere dedim sana
martıları takma peşime
yoksa onları da
götürürüm
yokluğuma
martısız kalır
şehir
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Takma martıları peşime
bensizliğe gelirler
şiirleriniz güzel Sıla Nur hanım....
Yalnız gitmeyi planlamak,
ne martı, ne deniz ne de şehir kafaya koymuşsunuz tek başına gitmeyi..
Ne güzel veda şiiri,
Ama sadece şehir dışına izin veriyor dizeler ona göre...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta