Gök Şiiri - Yorumlar

Mehmet Emin Işık
37

ŞİİR


2

TAKİPÇİ

GÖK
Göğe açılıyordu bütün eller,
O gök hep aynı ihtişamdaydı.
Güneş, ay, yağmur ve kuşlar hep orada...
Çocukken Allah bile oradaydı benim için.

Yaşamak denilince akla gelen ilk şeydi gök;

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta