Bir veda bile etmedim
Edemedim
Çığlık,çığlık haykırıp
Kavga bile edemedim
Etmedim
Seni sevdiğimi bile bile,
Sensizliği seçtim
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Degerli dost, şairlerin özü güzel olduğu için güzel dizeler yazarlar,bizlerde okuyup duygulanırız, Yüreginize sağlık. Herşey sizin ve sevdiklerinizin gönlünce olsun. Sevgi ve saygılar...
Gittim..
Yıktığın kalelerimi
Kırdığın zırhımı,sana bıraktım
Savunmasız yüreğimi aldım
Ve
GİTTİM
Gittim derken bile hadi çağır gelecem dergibisiniz şiirde,vuslatın yakın olsun,tam puanla tebrikler.
Aşkın tek kişilik olduğunun kanıtı gibi sanki...
Ne asil bir duruş...
Tebrik ederim sevgiyle..
gitmişiniz ama yüreginizde yanınızda..... gitmek kolay ama gelmek niye zordur güzel dizelerdşi saygı ve selamlarr
tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta