Böyle çekip gitmelerin öldürecek birgün
nasıl alıştırdın kendine
acımasızca beni.
yokken yoktun
gözüm arardı
ama acıtmazdı içimi
şimdi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Duygu yüklü bir çalışma olmuş tebrikler...
tebrikler yüreginize kaleminize saglık saygıalrımla yıldırım şimşek
slm,siiriniz duygulu,hasret ve ve hicrani animsatiyor.
hersey sevda,sevmek ve sevilmek uzerine, Allah adina olmasini ve hic bitmemesini temenni eder basarilarinizin devamini dilerim, yolunuz acik olsun, tebrikler,slm
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta