Bir sana dedim ömrüm diye . Bir sende kayboldum ben . Bıktım bu dünyanın bu tavrından . Bir sana yar dedi kalbim bir saba yandı tüm ben. Şimdi söyle biz olmuşken seninle. Başka yüz başka ses senin neyine . Diyor ya şarkıda duyuyorum en yakınlarından ölüyorum . Öyle bir dua ki içimdeki yer oynayacak diye korkuyorum yerinden . Biliyorum sandınki gittim . Oysa ben senin göz yaşında bittim. Seni sever kalbim en derinden . Gittim mi sandın. Boğazımda bir ağlayış oldun oysa sen. Unutma sakın bende ki yerini. Git değişlerinde dahi kalışlarımı. Bitmek bilmiyor geceler gündüzler desen hep kara. Gittim mi sandın?
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam



