Gözlerinde kaybolmak isterim
Güneşten çok sen yakarken bedenimi
Ruhum gülüşünde barınırken
Dudaklarına yazılmalıyım
Sevişmeliyiz kaygısızca
Su gibi akmalıyız kendi yatağımızda
Denizler sığmamalı
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Hava soğuk olmalı
Ve nefesimiz ısıtmalı bedenlerimizi
Akmalıyız uzaklara
gitmeliyiz buralardan
yüreğinize sağlık kutlarım üstadım
Biz sevişmeliyiz ıssız bir rıhtımda
Hava soğuk olmalı
Ve nefesimiz ısıtmalı bedenlerimizi
Akmalıyız uzaklara
gitmeliyiz buralardan
Ozgurce yazilan hisler...\\Tebrik ederim..cok guzel bir siir okuttunuz
Sevgimle
Nuray
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta