05/04/1979 - Cihanbeyli/Konya
Gelmeli, haddini bilerek ve de kimseyi asla kırmadan ve itmeden
Gitmeli gerektiğinde, usulca, sessizce ve de kimseyi incitmeden
Gitmeli bir gün zamanı geldiğinde, kimsenin gözünde bitmeden
Kıymetin varsa bile bilinmez, sen buraları terk edip de gitmeden
Gitmeli, veda edecek karşılıksız sevebilen dostlukların varken
Gecikmeden, göze batmadan, usandırmadan, bazen de erken
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Şiir uzun olmasına rağmen, açık ve güzel mesajlar veren ahenkli okunası bir şiir..
kötü gibi görünse bile her şeyi kendi güzelliğinde ve tadında yaşamalı..kutlarım , çok beğendim..yüreğinize sağlık..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta