Ben Seni tekrar Yanılmak için Sevdim..
Seni ölmek için Sevdim..
Çünkü ölüm bile yakışırdı yanında bana...
Sen hayallarime en çok yakıştığın için Sevdim..
Görmediğin yüreğimi Sana emanet ederek,
Gözlerimi görmediğin şehirlerde bırakarak gidiyorum..
Çığlıklar attım ama onları bile duyamadın..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Haketmediğim halde, gitmelerin neden bu kadar acıtıyor canımı?
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta