Dönmemek üzere olmalı,
Sonsuza olmasa da,gitmek..
Görmemek bir kez daha
Ve bir kez daha duymamak olmalı..
Tek bir an bile,ne bir ses,
Ne de bir nefes,
Ölmek olmasa da gitmek..
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Gitmek bir nevi yitmek olmalı.
Anıların puslu dünlerinden,
Ta ki geleceğe dair tüm beklentilere.
İçten bir gülümseyiş eşliğinde hatta,
Yok olduğunu düşünen hayata,
Varlığını ispatlarcasına,
Acımasız ama baldan tatlı,
Bir feyk atmak olmasa da, gitmek..
İyi bir yorum tebrikler.
Gitmek bir nevi yitmek olmalı.
Anıların puslu dünlerinden,
Ta ki geleceğe dair tüm beklentilere.
İçten bir gülümseyiş eşliğinde hatta,
Yok olduğunu düşünen hayata,
Varlığını ispatlarcasına,
Acımasız ama baldan tatlı,
Bir feyk atmak olmasa da, gitmek..
İyi bir yorum tebrikler.
'Gitmek, yaşanandan yaşanmamışı seçmektir..'Harika bir dize. Güzel bir şiir. Tebrikler kardeşim.
Suna Doğanay
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta