Gitmek istiyorum,
Şöyle üç beş günde olsa,
Hatta üç beş saat,
Her şeyi bırakıp,
Kendimi senden alıp,
Gitmek istiyorum.
Öyle bedenen değil,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Üç beş gün veya saat bir şey değil, gidilebilir... Şiirin başlığını okuyunca uzak uzak gitmek diye algıladım da...Öyle kolay değildir gitmeler diyecektim.
GİDEN, BENSİZLİĞİNLE KAL DİYEMEZ DE, KENDİNE İYİ BAK DER SADECE. BİLMEZ Kİ ÖYLE DERKEN, BANA İYİ BAK DEMEKTEDİR ASLINDA...
Kutluyorum Sabri bey... Nicelerine...Esenlikle...
güzel şiirinizi beğeni ile okudum. yürek sesinizi ve kaleminizi içtenlikle kutlarım. sayfama alıyorum
Etkili güzel bir şiir okuttunuz ellerinize yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta