Yola revan olmadın mı hala
Oysa ben seni ötelerin tenhalarında bilirim
Loş ışıkta ve çok uzaklardan severim gözlerindeki nemi
Açılmadın mı hala engin denizlerin eğreti dalgalarına
Reyhan kokuların kucağında bilirim seni
Ellerinde fesleğenler düşlerim, camgüzeli gözlerinde çiğdemler görürüm
Venüsçarığı kokularında peygamber çiçeği saklarım
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




sözün bittiği yer işte burası olmalı....sözüm yok....
Bu yürek taşınıyorsa, ben çok yaşarım..
Gönlünüz çok yaşasın..Bir süre bu şiiri okumalıyım..İyi ki tanıdım şiirlerinizi..
Engin bir hayat tecrübesi, inanç, kelimelere olan hükümranlık ve edep ve haya ve mazlumiyet..Yüreğinle bin yaşa dost..
yola revan olmadınmı hala...diyorsunuz....selamlar nurtenhurel
Tebrikler güzel yüreğe
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta