Artık gitme zamanıdır,gün batımında
İmkansız bir aşktan kaçarcasına
En kızgın anında müsademenin
Yüreği namluya takarcasına
Bu şehri silerek gözbebeğimden
Bütün geçmişimden koparcasına
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Her sokak başında nefesin durur
Bir şehir ağlıyor kanarcasına....
Bir sevda masalı,her anı yaşanmış...Tebrikler...
M. Yasdıman
Sevda kucaklasın yüreğini...Sevgiler
Sn Gölge;
Baştan sona her dizesi mükemmel bir şiir okudum kaleminizden, tebrik ederim.......Selamlar...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta