'Gitme gel,' diyorsun, bilmiyorsun
bin kokuşlu bir çiçek adıdır
'gitme gel,'
sevgilinin kokusunu andırır
'Gitme gel,' diyorsun; bilmiyorsun
arının adındadır 'gitme gel,'
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




'Gitme gel,' diyorsun, bilmiyorsun
bin kokuşlu bir çiçek adıdır
'gitme gel,'
sevgilinin kokusunu andırır***
ne güzel bir şiir böyle..vee final..çok beğendim çokk...yüreğinize sağlık...tşk.ler..
tampuan...
Herkesin yüzü kendine dönük. Hiç kimse sanırım kendininkinden başkasının şiirini okumuyor. Ne iyi... O zaman ben de kendi şiirimi okuyayım bari.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta