Günde solar güneş gece uyumaz
Susar gönlümdeki nağmeler gitme
Kahreder hasretin gözde yaş durmaz
Sensiz tadı olmaz buranın gitme
Kavgam yarım kalır giderse yarım
Gönlümdesin nasıl gitmiş sayarım
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Güzel duyarlı yüreğinize sağlık üstad..
Yüreğinizdeki güzel duygular ve usta kaleminiz daim olsun diyor bu güzel şiirinizide listeme ekliyorum...Sevgili Taki ağabeyciğim..
Saygılarımla..
Hüseyin Çubuk
Tebrik ederim Güzel dörtlükler yüreğiniz dert görmesin
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta