gitme ey güzel kadın,
ey güzel dost, gitme!
sen ki ne renkler getirmiştin ömrümüze,
fıstık yeşili,toz pembe.
'sen ki, gitmeyin kalın' demiştin bize
'beraber, yine ' demiştin!
sevgiler bulmuştun gözlerimizde,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu kadar içten bir yakarışa rağmen gittimi?
Sayın Gönen sizde bıraktığı kanatları yolsaydınız .
Şaka bir tarafa böylesine yürekten bağlı dostluklar ne kadar azaldı ve de yenisini bulmakta imkansız yaşam artık menfaatler bileşkesi olmuş, dostluklarınız daim olsun efendim.saygılarımla
Allah sizi sevdiklerinizden ayırmasın ve gitmesi İstanbulu tenhalaştıracak o değerli kadına ne mutlu
kutlarım
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta