Git diyorsun...
Benden gitmek istiyorsun...
Nasıl gideyim?
Nasıl göndereyim
Bendeki seni?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Keşke insanlarımız gurur yapıpta gitme diyebilselerdi..Kutluyorum..Başarılar...
Çok güzeldi...
Gitme...
Beni senden,seni benden çalma...
Alacakaraya boyama gelişinle açan umut güneşimi
Gecenin leylak rengini hüzüne bürüme
Gitme....
Tebrikler güzel kardeşime.
Sevgiler.
Beni senden,seni benden çalma...
Alacakaraya boyama gelişinle açan umut güneşimi
Gecenin leylak rengini hüzüne bürüme
Gitme....
Bırak gitsin tebrikler....
denizlerde dalgalanan kalbin masumluğu..harika anlatım tebrikler
Hüzne bürünür leylak rengi gece,
Anlamını yitirir her cümle ve her hece,
Ve ben kalırım sadece
Benden sen gidince...
Yoksa sen gidersen adı yalnızlık olan ben kalır mı?
Güzel olmuş Funda.
samimi bir şiir.duygu yoğunluğunda..
şiir dili ve şiirselliği etkileyici..
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta