Gitme, sensizlikte ellerimi uzattığım
Zihin sandığında karıştırdığım
Özlemin aynasında seni izlediğim
Gönlümün duvarına çizdiğim
Ruhumun tablosunda işlediğim
Geleceğimin atlasında işaretlediğim
Anılarını, anlamını, umutlarımı alma benden
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Şiir perinizi kelimelerle öyle güzel süslemişsiniz ki gelin edasında olmuş şiiriniz....Tebrikler....
güzel... git me demek lazım belki gitmemek lazım ama kalmak düşüyor arkadan bakana...
emeğinize sağlık...
Güzeldi....şiir yaşanmış sanki,çok içten yakarışlar ve pak bir yürek ........mükemmel bir final olmuş sonunda ....çok güzel bağlanmış
Kardeşime başarılar diliyorum......
Yüreğinden sevgi eksik olmasın kardeşim,Hemşehrim.
İyiki şiirler var da sevdiklerimize duygularımızı dizeler yardımıyla iletebiliyoruz.Onlara dizelerde 'gitme' diyebiliyoruz.Hüzün dalgasının estiği şiir etkisini gösterdi.Yürekten gelen bu sesi kutluyorum.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta