Gitme! Doyamadım sana daha
Ayırma ellerini ellerimden
Nasıl yanmıştı hasretinle yüreğim
Gelişin dindiremeden içimdeki fırtınayı
Gitme! Çekemedim daha kokunu içime
Tufanlar kopuyor bak yüreğimde
Gözlerim gözlerine hapsolmuş
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Doğarken hiç ayrılmayı düşünmediğimiz yavrularımız, neden bırkır gider ki bizi? hiç bir ayrılık evlat ayrılığı gibi acıtmıyor yüreği.
Bede sizi çok ama çok iyi amlıyorum. Annelik zor zanaat. Yüreğinize sağlık. Çok güzel gelmiş dile. Sevgilerimle........
kutlarım güzel bir şiir zevkle okudum saygı ve sevgilerimi sunuyorum kaleminiz daim olsun
şefik aydemir
Bu feryada aldırmayıp giden olur mu acep..
Kalemine sağlık.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta