kim olursa olsun farketmez,
bir başkası olmasın yanında…..
kimse sana bakmasın benden başka
kimse konuşmasın seninle benim haricimde,
benim konuştuğum gibi…
kimse gözlerine bakmasın,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sitemli şiiriniz harika olmuş begeniyle okudum emeginize yüreginize saglık......
o duyguyu hiiiç bilmiyorum.
kıskançlık
sanki iki şir görüyorum burada
öylemi ki?
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta