Kalbini göm yanlızlıklara
O zaman tüm acıların son bulacak nasıl olsa
Anıların rahat bırakmayacak olsada
Aldırma sen onlara.
Bırak bütün acılar kalsın ona
Mutlulukları sıyırıp git kendi yoluna
Ve yeterki şimdi dimdik dur sen ayakta
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Git kendi yoluna..
Kalbini göm yanlızlıklara
O zaman tüm acıların son bulacak nasıl olsa
Anıların rahat bırakmayacak olsada
Aldırma sen onlara.
Bırak bütün acılar kalsın ona
Mutlulukları sıyırıp git kendi yoluna
Ve yeterki şimdi dimdik dur sen ayakta
Yenilmeyesin acılarına ve anılarına..
Tarık Teke
Yine büyük bir eserin altına imza atan bu şair arkadaşı yürekten kutlar,başarılar dilerim.Saygılar...
gitmekte zordur kalmak kadar.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta