git hadi git
benden hayır yok sana
geçmişin pişmanlıkları
özgürlüklerine kavuşacaklarsa...
git hadi git
bugünden tezi yok
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




buda benim senden son dileğim...
İçten ve duygu yüklü, Talatçığım! İyi ki varsınız... 10 puan +ant. Yıllarca sakladığım sevgilerimi, sessizliğime aldanıp örseleme... Ah, birazcık olsaydı candan önemseme! _______ Arif Tatar
git derken acep yürekte aynı şeyi söylüyormu sevgiyle birlikte inceden sitem yüklü bu güzel şiirinizi ikinci tam puanımla selamlıyorum saygılarımla
GİT DERİZ DE ASLINDA DİZ ÇÖKÜYORUM, BENİ KOMA BÖYLEDİR ANLAMAI... YÜREĞİNİZE SAĞLIK TALAT BEY.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta