Bu gece son bir kez göreyim seni de öyle git,
Mademki kararlısın herşeyini alda git,
İz bırakma ardından kalbimi sökte dönüp bakmadan git
Kahrolmam desemde yalan o çok sevdiğim gözlerini benden ayırda git.
Ne desem boş anlıyorum şimdi,
Karanlık odama sensizliğin soğuk nefesi sindi,
Hani çok güçlüydü aşkımız bilmem ki neye yenildi,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ilk dize cok etkileyici, derin vuruyor..
Gönlünüzde yanan ve hasret kokan özleminiz bitmesin..tebrikler..atıl kesmen
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta