Git gidebildiğin kadar uzaklara
Düşme sakın gözlerime
Gelme rüyalarıma
Bırak beni bende kalayım
Anlamsız gelse de her şey
Söyleyemediklerim dile gelip sussam da
Sevmenin özündedir ayrılık
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




şiir dediğin böyle olmalı
ne söylediği nereye gittiği
beli olmalı ki sözlerin
zevkle okunmalı
okuyucusunu doyurmalı
gidenler attıkları her adımda yaralı yüreğe biraz daha yaklaştıklarını bilemezler....
kutluyorum efendim.
Git gidebildiğin kadar uzaklara
Gelme rüyalarıma
Hoşça kal busesi gönderiyorum
Bu akşam dudaklarına
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta