Git, çek git…
Git ki artık hayata umutla bakayım
Acılar bitsin, gözlerim mutlulukla baksın hayata,
Yaşadıklarımı kimse bilmiyor, sen dahi anlamıyorsun.
Aramızda tek fark var,
Ben sana deliler gibi aşığım,
Sen ise bana dost olarak bakıyorsun,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




platonik bile olsa aşk güzel ve üretken tebrikler
hasret ve hicran dolu şiirinizi okudum.tebrikler.
Ben bıktım artık, yanlış duymuyorsun bıktım,
Bıktım yaşamaktan, bıktım sensiz geçen her günden,
Yarınlar benim için hep seni ifade ediyordu,
Yarınlar daima sen gelecektin,
Ama olmadı, gelmedin, sokaklarda yalnız bıraktın beni.
tebrikler güzel şiirin için selamlar
Turhan Toy
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta