şimdi gidiyorsun ya
ağulu sevişmeler travmasında
ürkmüş atlar gibi
düşürürken sırtından
seni bana
beni sana
git...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok guzel bır sıır duygu ve dusuncelerın kagıda dokulmesı tebrıkler
bence mükemmeldi yüreğinize sağlık.....
Candan tebrikler. Selamlar.
Çok çok kolay ve anlatımı sade bir şiirdi. Kutluyorum.+10+antolojim.
en güzel yarınlar diliyorum. Saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta