Seni bitirmek…
En acısı da görmek olan biteni işin aslında
Ne de çok oynamışım!
Bitmemiş yıllar yılı küçük masallar
Neden bu kadar acı verir uyanmak?
Belki de en iyisiydi uyumak
En kolay, en umursamaz halde olmak…
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




/////Tembel perim doğrul da, bir göz at sevgilime,
Bak, zaman bırakmış mı, onun yüzünde pürüz,
Varsa farzet bu izler, kokuşmuş bir efsane,
Zamanın zorbalıgı kınansın hoşgörüsüz.////////
'Uzak dur benden durabildiğince
Ki duracağım ben bundan böyle
Dimdik hem de'de..Sanki ne sensiz ne de senden uzakta der gibi.'Kutlar ve başarılar dilerim'
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta