Kaybedilmiş
Dengelerden ne varsa
Geriye kalan...
Soguk bir kış sabahında
Aklımda yine senden.....
Ne bir sitemim olur artık..
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




ressam ve sair..
farkliligi görebiliyorum siirde...
Bir vapur düdüğünde........
Tren sesinde....
Dizeleri bana;
'' Koşarım dil-i naşad ile her tren gelişinde ''
'' Beklerim ben yine bin giryan ile her fecirde ''
diye yazdığım bir dörtlüğü hatırlattı..
( Beklerim Ben Yine ) şiiri(m) den..
tebrikler/ kutlarız.
Fiğen Hanım !
Tebrikler kalemine sağlık
saygı ve sevgilerimle kutlarım
Fügen Hanım,sevgiliye siteminizi iyi anlatmışsınız.Sıkılmadan okudum,zira şiiri şiir yapan sesleri oturmuş,uyakları dengeli buldum.Hep
başarılı olmanız dileğiyle,sağlık içinde kalınız...
Enver [Özçağlayan
Enfes bir şiir okudum...Bal damlayan yüreğinize sonsuz teşekkürler...Saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta