Fırtınalı bir havada girdin hayatıma,
Cebimde son bir kibrit çöpü,
Yak diyor gözlerin.
Ama kalbim depremlerden çıkmış,
Kırık döküğüm.
Bakma bana öyle,
Açamam fırtınaya karşı yelkenimi.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




tebrik ediyorum çok güzel bir şiirdi. daha nicelerine inşallah...
İLK ŞİİRİN BÖYLEYSE BUNDAN SONRASINI OKUMAK GEREK.HARİKAYDI.
BUNDAN SONRA ŞİİR DÜNYANDA YANINDA OLMAYA ÇALIŞACAĞIM. MÜKEMMELİ YAKALAYACAĞINA EMİNİM. BAŞARI VE SEVGİ DİLEKLERİMLE....
bak yaptığını beğendin mi...? hiç olmadık zamanda gelir beklenmeyen.. korka korka bakarız bazen gözlerine.. boğulmamak için dalamayız derin derin.. ama girdap olur gözler çeker içine..bak yaptığını beğendin mi...?? ne olacak şimdi :))) çok güzeldi... içine giriyor insan şiirin... eline sağlık..
Fırtınalı bir havada girdin hayatıma,
Cebimde son bir kibrit çöpü,
Yak diyor gözlerin.
Ama kalbim depremlerden çıkmış,
Kırık döküğüm.
Bakma bana öyle,
Açamam fırtınaya karşı yelkenimi. .................kutluyorum
sayfada bulunan 3 şiride okudum çok etkilendim hepsi ayrı ayrı yaşadıklarımı anlattı bana hayatımdan kesitlerdi sanki
tebrikler
..başarılar dilerim.
sadece kibrit yansa yine iyi,koccaman bir yüreği kül ediyo o ufacık kibrit,yolun acık olsun kardeş!
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta