Ne olur git artık
Bırak beni benliğimle
Bakma bana öyle ne olur
Bakışların beni paramparça ediyor
İçimde çağlayan gibi kanıyorsun
Dokunma... ellerin buz gibi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




daha güzel şiirler umuduyla..tebrikler..
daha güzel şiirler umuduyla..tebrikler..
daha güzel şiirler umuduyla..tebrikler..
daha güzel şiirler umuduyla..tebrikler..
daha güzel şiirler umuduyla..tebrikler..
daha güzel şiirler umuduyla..tebrikler..
sevdiğim gittiğinden beri sevmediğim şiirler yazıyorum sevemediklerime... :(
Git...
Ne olur git artık
Bırak beni benliğimle
Bakma bana öyle ne olur
Bakışların beni paramparça ediyor
İçimde çağlayan gibi kanıyorsun
Yüreğine sağlık.. sevgili Hacer,
Çok güzel bir şiir kutlarım..
Bakışlar paramparca etsede içimizi, gitmeyi bilmeli yürekler diyorum ve gitmeli alçaklar!
Sevgiler,
Hüzünlü olmasına rağmen Güzel olmuş.
Kutlarım.
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta