GİDİYORUM
Gidiyorum buralardan
Bavuluma koydum yalnızlığımı,
Yaşanmamış sevdaları.
Aralara sıkıştırdım kaybettiğim umudumu.
Gidiyorum buralardan
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




hüzün dolu, yaşanılan hayata küzen bir insanın duygularını anlatmakta.şairi tebrik ederim.+10
Sanki herşeyi arkanda bırakmış gidiyorsun gibi..duygu yüklü şiirin akıcı ve hoş..yüreğine sağlık...
evet sitemli şiir. gitsede unutamıyacak bir yürek var orada. kaleme sağlık
İnsanın bilinmezliğin yalnızlığına ve hesretin koynuna yaptığı yolculuk hislerini tattım tebrikler
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta