Bu sana son sözlerim
Artık
Ne duyguların bölünecek gönül arası
Ne de telefonların çalacak gece yarısı
Seni sana bırakıp gidiyorum
Sitemlerin sahipsiz
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Muhterem kardeşim, Şiirdeki kabiliyetinizi ve Ustalığınızı tebrik ederim, neticede güzel bir şiir hasıl olmuş, Özümliyerek okudum, sağol varol.
Herşey gönlünüzce olsun.Hoşca kal, Dost.
Sevgili Gülay bu ne kadar kesin bir tavır...kendine güven...bittim vallahi.Hem duyguların sıcaklığına hemde kelimelerin uyumuna takılıp kaldım.Bu gitme son olsun emi...alıştırma yüreğini.Çok çok güzel bi şiir yazmışın.Öyle beğendimki...İlk puanın benden olsun.Seni alkışlıyorum.Ant+10 tam puan
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta