Gidiyorum
Gidiyorum işte...gidenlerden olup
Kan kırmızı bir Şubat gözlerimde
17 nolu bus stopta...
Elimde yazdığın mektup
Açamıyorum..
Titriyor ellerim, dudaklarım
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Ben bu şiiri, şiir gibi duyumsadım ve de şiir gibi severek okudum. Her dizede her dönemeçte belki biraz kendimi buldum . Ne bileyim işte ! Güzel bir şiir okudum. +10
Kutluyorum Üstad
Mükemmelden öte yazan yüreğe selam olsun zevk sefayla okudum tam puanla kutluyor selam ve sevgiler sunuyorum.
Antomdasınız.
Çok güzel şiirdi Bilal Bey,yaşadığını ,okuyana da yaşattırabilmeyi başarmış bir şiirdi,mübalağasız,imgesiz;simgesiz,yalın ve gerçekçi söyleyişlerle...
Bu güzel şiirinizi tam puanla kutladım.
Size de saygılar...
Ünal Beşkese
'Bazen kalandır terk eden;gidende bu yüzden gider zaten...'
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta