Gidiyorum
Gidiyorum işte...gidenlerden olup
Kan kırmızı bir Şubat gözlerimde
17 nolu bus stopta...
Elimde yazdığın mektup
Açamıyorum..
Titriyor ellerim, dudaklarım
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Ben bu şiiri, şiir gibi duyumsadım ve de şiir gibi severek okudum. Her dizede her dönemeçte belki biraz kendimi buldum . Ne bileyim işte ! Güzel bir şiir okudum. +10
Kutluyorum Üstad
Mükemmelden öte yazan yüreğe selam olsun zevk sefayla okudum tam puanla kutluyor selam ve sevgiler sunuyorum.
Antomdasınız.
Çok güzel şiirdi Bilal Bey,yaşadığını ,okuyana da yaşattırabilmeyi başarmış bir şiirdi,mübalağasız,imgesiz;simgesiz,yalın ve gerçekçi söyleyişlerle...
Bu güzel şiirinizi tam puanla kutladım.
Size de saygılar...
Ünal Beşkese
'Bazen kalandır terk eden;gidende bu yüzden gider zaten...'
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta