Gidiyorum
Gidiyorum işte...gidenlerden olup
Kan kırmızı bir Şubat gözlerimde
17 nolu bus stopta...
Elimde yazdığın mektup
Açamıyorum..
Titriyor ellerim, dudaklarım
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ben bu şiiri, şiir gibi duyumsadım ve de şiir gibi severek okudum. Her dizede her dönemeçte belki biraz kendimi buldum . Ne bileyim işte ! Güzel bir şiir okudum. +10
Kutluyorum Üstad
Mükemmelden öte yazan yüreğe selam olsun zevk sefayla okudum tam puanla kutluyor selam ve sevgiler sunuyorum.
Antomdasınız.
Çok güzel şiirdi Bilal Bey,yaşadığını ,okuyana da yaşattırabilmeyi başarmış bir şiirdi,mübalağasız,imgesiz;simgesiz,yalın ve gerçekçi söyleyişlerle...
Bu güzel şiirinizi tam puanla kutladım.
Size de saygılar...
Ünal Beşkese
'Bazen kalandır terk eden;gidende bu yüzden gider zaten...'
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta