Gidiyorum.
Bu yolda tek başıma
Kalsam da gidiyorum
Ardıma bakmadan
Sonum ne olursa olsun.
Bu can zaten emanet bana
Onu sahibine sunmaya gidiyorum.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Kur’an-ı kalbime, sünneti gönlüme
Tevhidi dilime aldım
Efendime, sevgilime, Rabbime gidiyorum...
Allah bu yoldan ayırmasın kardeşim. Duygularınızı çok güzel dile getiriyrsunuz. Tebrik ederim. Allah devamını versin.
aynı beklenti ile hangimiz önce giderisek elbet birbirimizin paçasından , birimiz tutarız.selmet ile... kalemin daim olsun. çok güzel.
Sağolasın.Hocam hep emanetçiyiz.Birde dünyaya gelme gayemizi bilsek.Kutlarım.
Selam ve MUHABETLERİMLE
Kur’an-ı kalbime, sünneti gönlüme
Tevhidi dilime aldım
Efendime, sevgilime, Rabbime gidiyorum.
NE GÜZEL DIZELER ÜSTADIM YÜREGINE SAGLIK ;
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta