Gidiyorum, hiç kapanmayacak bir yarayla...
Bu diyara bir can bağışlayarak,
Ağlayarak, ama hıçkırmadan.
Göz yaşlarımı kızgın yağ gibi,
Damla damla içime dökerek gidiyorum.
Bu yaşlı dut ağacının dibinde,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




..........YÜREĞİNİ SAYFALARINA ÇOK GÜZEL DÖKEN BİR ŞAİRİMİZ..........BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM..........
--------------------
yorumunuzu yeni gördüm ve hemen geldim..Zonguldak'lı vefalıdır..bir hemşehrisinin selamını alırda gelmez mi?..Acılar unutulmuyor ama yürekte uyutuluyor,işte böyle Zonguldak'lı görünce de tazeleniyor..Allah sabrını vermese dayanılır mı bu acılara?Dayanılmaz tabii..bize katan değerlerini kabul edip pişiyoruz böylece..selamlar Zonguldak'lı..sevgiler..
Allah'tan sabr-ı cemil niyaz ederim değerli kardeşim. Merhumeye de Allah'tan rahmet dilerim. Hayat devam ediyor Muhittin Bey kardeşim.
Selâm ve dua ile...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta