Kapıyı açtım bak ardına kadar,
Gidersen geriye dönememek var,
Benimle çok mutlu değildin belki,
Gittiğin yerlerde gülememek var…
An gelir bu günler düşer aklına,
Sevdasız yaşamak zor gelir sana,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Acımasızdır bu sevdalar anlık öfkeler değilmi hayatan bizi kopran iyi düşün yüreğim... dedim şuan içimden....Harkulade anlatmışsınız..Tebrikler Saygılar
Bazen gerçekleri göremez insan,
Bu sevda öfkeye edilmez kurban,
İçini bir ateş yaktığı zaman,
Bir damla yağmuru bulamamak var…
Çok çarpıcı olmuş.
Tebriklerimle...
sevdayi ozgur birakmak gerekir seninse zaten gelecektir.......
Şu sözü duymuş olmalısınız; 'Sevdiğini bırak; dönerse senindir, dönmemişse hiç bir zaman senin olmamıştır.'
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta